Često postavljana pitanja

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Gde i kako mogu preuzeti naručene proizvode?

Naručene proizvode možete preuzeti lično u Senti u našoj prodavnici na adresi Tornjoški put 4. Lokaciju i radno vreme naše prodavnice možete pogledati ovde. Dostavu na kućnu adresu možete zahtevati i kurirskom službom GLS.


Koliko vremena je potrebno da se proizvodi isporuče?

90% proizvoda prikazanih na sajtu imamo na zalihama i oni se mogu odmah preuzeti u našoj prodavnici ili ih možemo predati kurirskoj službi kako bi pošiljka već sledeći dan bila kod vas. Ako traženi proizvod trenutno nemamo na stanju potrbo je par dana da stigne do nas iz centralnog magacina. Ako je rok duži od 1-2 radna dana telefonom ćemo vas obavestiti  o očekivanom roku isporuke.

Mogu li da vratim proizvod ako nisam dobio očekivano?

Garancija povrata novca je 14 dana od dana kupovine nije potrebno nikakvo obrazloženje. Garancija zamene uređaja je 30 dana od dana kupovine ako nije korišćeno i možete ga zamenit iza drugi uređaj.

Koliki su troškovi prečiščivača vode?

Prečiščivači vode moraju se redovno održavati kako bi vam uvek obezbedili vodu najboljeg mogućeg kvaliteta. Pod održavanjem se podrazumeva zamene filterskih uložaka i u nekim slučajevima, dezinfekcije prečiščivača. Troškovi održavanja se sastoje od cene filterskih uložaka i eventualne naknade servisera (ako zamenu filtera ne vršite vi) za zamenu filtera. Za svaki uređaj, na kraju opisa proizvoda, naći ćete troškove održavanja uređaja uz prosečnu upotrebu. 


Da li mi je potrebno stručno lice za instalaciju i održavanje?

Zavisi od uređaja. Postoje uređaji koji se lako instaliraju i održavaju, postoje oni čija instalacija zahteva stručno znanje a naknadno održavanje možete izvržiti sami, a postoje sistemi čija instalacija i održavanje zahtevaju stručno znanje. Relevantne informacije ćete naći na kraju opisa svakog uređaja.


Kolika je garancija za uređaje?

Većina uređaja ima garanciju od 24 meseca, ali postoje modeli za koje proizvođač daje garanciju od 36 meseci. Tačan garantni rok za uređaj možete pronaći u opisu proizvoda.


Koja je garancija da će filterski ulošci biti dostupni nakon kupovine  uređaja?

Za sve uređaje za prečišćavanje vode koje prodajemo dajemo 5-godišnju garanciju da će  filterski ulošci i rezervni delovi biti dostupni. Garantujemo da ćete od nas moći da nabavite sve potrebne zamenske filtere i delove za uređaj najmanje 5 godina.


Možete li nam pomoći pri instalaciji i održavanju uređaja?

Da, vršimo uslugu ugradnje uređaja i naknadno održavanje. Servis je trenutno u Vojvodini. Uzmite ovo u obzir kada birate uređaj koji zahteva stručno osposobljeno lice za ugradnju i održavanje. Naravno, možemo poslati i naše stručno osoblje a cena izlaska na teren zavisi od vaše lokacije.

Kako bih mogao da prudužim garanciju na uređaj kupljen kod vas do 5 godina?

Produžite garantni period od 24 meseca koji su dali proizvođači uređaja do 5 godina. Pridržavajte se propisanog termina održavanja uređaja, kupujte originalne zamenske filterske  i delove od nas, a mi ćemo svake godine produžavati garanciju na uređaj za još 1 godinu. Garancija važi za uređaje označene nalepnicom, uz propisno održavanje.